287 - Äntligen

Äntligen har jag kommit igång med listandet, det känns fantstiskt om jag ska vara ärlig.
Från och med idag och fram tills i slutet på maj kommer det ungefär varannandag släppas en artist, grupp, låt, skiva, scenpersonlighet, musikvideo som enligt mig är det bästa som gjorts inom just indiepop.
Givetvis valde jag att börja med den bästa listan, listan över de viktigaste artisterna/grupperna.
Fina vänner ringde förut, saknar dem.

Ahh vet ni, jag gillar att lova saker och jag gillar att skriva så därför lovar jag att redan imorgon kväll kommer nummer nio på listan, det är personlig favorit som precis som Jarvis fått jobba i lite för mycket motvind.
Jag måste hinna ikapp den veckan jag ligger efter nu.

Vad jag lyssnat på ikväll behöver jag inte säga, det vet ni redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0