218 - nytt försök!

Det har varit dåligt på sista tiden, livet har varit lite som i en bubbla (ni vet säkert vilket band jag citerar) saker och ting har hänt och det har inte funnits tid till att låta er ta del av mina åsikter och känslor här. Men jag känner att en ny tid är kommen nu.
Om några dagar kommer jag fortsätta min lista banden som jag påbörjade för en tid sen, jag kommer också låta er ta del av mina politiska åsikter och annat smått och gott som jag tycker och tänker.

Från och med imorgon kommer varje dag har ett tema, schemat ser ut som följer.
Måndagar - Musik (i allmänhet).
Tisdagar - Politik.
Onsdagar - Listor.
Torsdagar - Kultur (i allmänhet).
Fredagar - Blandband (i mån om tid).
Lördag - Ifrågasättande (i mån om tid).
Söndagar - Allmänt. (om ork finns).

Inatt lyssnar jag på min fredagspoplista bara för att.

Kommentarer
Postat av: itti

Wohooooooo! : D

2009-05-27 @ 06:22:10
URL: http://ittilogik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0