283 - En chans men inte mer.

Det är tur det finns popmusik, jag säger bara det.
Ingen bra dag idag, eller jo bra var den ju i och med att jag var ärlig.
Men ärligt talat det finns vissa jobb som passar mig mindre bra, det här var ett av dem. Att gå in i detalj känns onödigt, men om vi säger såhär, jag kan tänka mig att testa på mycket men det här jobbet passade verkligen inte mig.
Jag är lite rädd för att mitt skrivnade har ätit upp mig, ätit upp mig till den milda grad att det är det enda jag vill göra. När jag tänker efter så är det den sysslan jag håller på med mest om dagarna, läsa blir det endel med förstås.
Men att få sitta och knappra åsikter och tankar på tangenterna är nog den bästa sysselsättning jag just nu, det har väl iofs alltid varit så men det är först på senare tid jag erkänt det för mig själv, det finns inget vackrare eller starkare än det skrivna ordet.
Till Berlin kommer jag iallafall på ett sätt. Det närmar sig med stormsteg nu, pepp som tusan är jag.

Imorgon kommer nästa artist. Är förresten redan i planeringstadiet för nästa lista, det blir de viktigaste poplåtarna.

Ikväll har jag lyssant på White Lies, fantisktisk pop ifrån popens hemland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0