Vi gör ett nytt försök, en sista gång.

Då jag nyligen insåg att största delen av mitt framtida liv kommer bestå av två eller möjligen tre saker nämligen skriva, läsa och tycka en jävla massa om olika saker, bestämde jag mig för att börja skriva här igen.
Jag kommer som vanligt fortsätta skriva om saker jag tycker är relevant d.v.s. inte om att jag går till biblioteket, super mig full, åker tåg eller vad det nu kan vara?
Jag kommer inte heller att ha olika teman för olika dagar, som jag skrev om tidigare i höstas, puh, vad fick jag de pk idéerna ifrån? löjligt jue, att jag ens gjorde mig besvär att försöka.
För tillfället känner jag mig ganska så förbannad på världen, den är liksom jobbig, kapitalistisk, kommersiell och ytlig, jag tycker det är lite jobbigt...
Ikväll har jag lyssnat på makthaverskan, göteborgs nya stolthet.

Kommentarer
Postat av: itti

Lägg fokus på sånt du tycker om, så finns det alltid något att se tillbaka på när det är lite jobbigt...



Trevligt med inlägg igen.

2009-12-16 @ 01:55:02
URL: http://ittilogik.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad härligt att du är back on track!

2009-12-24 @ 03:28:28
URL: http://ensamseglarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0